Pacientų kreipimosi tvarka
Pacientų kreipimosi į įstaigą tvarką reglamentuoja UAB „Medakma” Vidaus tvarkos taisyklės.
2. PACIENTŲ KREIPIMOSI Į ĮSTAIGĄ TVARKA
2.1 Pacientui ar jo atstovui kreipiantis telefonu ar atvykus į įstaigą dėl paslaugų suteikimo UAB „Medakma“ darbuotojai užregistruoja visus pacientus jų kreipimosi metu į paslaugų laukimo registracijos žurnalą.
2.2 Žurnale nurodyti paciento kreipimosi į įstaigą datą, paciento eilės registracijos numerį, paciento vardą ir pavardę , paciento gimimo metus, paciento adresą, numatytą paslaugos suteikimo datą , pastabas.
2.3 Pacientui pasiūlyti anksčiausią galimą paslaugų suteikimo dieną.
2.4 Pacientui atsisakius gauti paslaugą anksčiausia galimą jos suteikimo dieną, pacientą registruoti pagal jo pasirinktą vėlesnę datą ir apie tai pažymėti žurnalo skiltyje „ Pastabos“.